torsdag 5 december 2013

Torsdag

God morgon mina vänner!
Lite segstartat imorse, snoozade hela tre gånger - tur att jag hade satt alarmet så långt innan jag egentligen måste upp. Gör gärna så att jag sätter alarmet en extra halvtimme tidigt så att jag antingenkan snooze eller kan ta en extra lång dusch. Är inget stort fan av att stressa på morgon och idag hinner jag till och med slänga in ett inlägg till er innan jag sticker till jobb!
Har väl egentligen inget överdrivet roligt att säga. Haha. Blommorna mamma köpte har slagit ut i alla fall. De står här i mitt vardagsrumsfönster. Alla andra blommor jag hade hemma valde att gå och dö samtidigt så passade bra med två nya från mamma.
Nej, nu ska jag slänga på lite smink och borsta tänderna sen cyklar jag mot Mobilia.
Ha en riktigt fin torsdag mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar