måndag 23 december 2013

Låååååång dag

Blev Emporia 12-19 idag. Mycket folk och riktigt skoj idag med.
Vi har fått in lite nya tröjor och även i barn. Har ni sett dessa söta babybodys?
Jag dör sötdöden. Så grymt söta!
Sen hämtade pappa mig vid 19.30. Åkte med ut till Tygelsjö och åt middag med de. Mysigt. Blev sushi och jag åt lite (mycket) edamames.
Hemma sen någon timme och klockan är ganska mycket så jag borde egentligen sova. Om en stund i alla fall. Håller på och packa väskan inför juldagarna. Imorgon öppnar jag Mobilia och är där till 10, sen vid 12 kommer Sanna och Tamara så då sticker jag till Emporia och är där till 18-19 tiden. Kan nog bli en hel del folk eftersom många får lön imorgon. Vi får se helt enkelt.
Sen ska nog mamma eller pappa hämta mig så bosätter jag mig hos de några dagar.
Snart sängdags. Hoppas ni har haft en fin fjärde advent! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar