tisdag 17 december 2013

Fudge?

Slutade jobba 15 redan idag. Sprang till H&M och köpte en kofta. Köpte den i svart häromdagen och har levt i den sedan dess så passade på att köpa den i grått oxå. Man vet ju aldrig när den dyker upp en jag gillar så igen.
Sen har jag röjt undan här hemma. Gjort lite mer julgodis. Alldeles för mycket redan, så nu är det stopp. =P
Så tre recept till kommer ni få, sen är jag klar för i år. Dags att börja fundera på nyårsdessert istället. Ifjol gjorde jag vit-, mjölk- och mörkchokladmousse. Vilka jag spritsade ihop alla tre i höga cocktailglas. Till det hade jag tempererat choklad och gjort varsin chokladbokstav till gästerna. Vi får se vad jag hittar på i år.
Sen till kvällen har jag kollat Love Actually. En favorit så här i jultid. Nu ska jag snart hoppa i säng. Imorgon jobbar jag 15-20. Så tänkte börja dagen med att skära upp godisen jag gjorde idag, så ska jag ge er recepten så fort som möjligt.
Gonatt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar