lördag 21 december 2013

Sängkläder

Påslakanset, Ellen stripe
Behöver verkligen nya sängkläder. Jag är sån som köper ett set jag gillar sen använder, tvättar och bäddar med direkt igen ända tills det är alldeles sönderslitet. Så seten jag fick förra julen är redan utslitna. Problemet är här att jag har 2 täcken och 4 kuddar i min säng så behöver alltid två set så vill inte köpa för dyra heller. Och ja, jag tycker det är helt normalt med två täcken fast jag är singel, det har jag haft sen jag var typ 14 eller något. Ett sommartäcke, ett vintertäcke och ibland båda två om det är riktigt kallt. Sen fyra kuddar bara för att det behöver man ha om det ska bli symmetriskt när man bäddar ju. =P
Satt i alla fall och bläddrade lite på ellos.se och hittade några kandidater.
4 delar påslakan set, Magnolia

Påslakanset, Nova
Påslakanset, Horizont
4-delar påslakanset, Gusten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar