fredag 6 december 2013

TGIF, eller?

Den träningsvärken jag har i mina axlar nu skämtar man inte bort alltså. Fy fan! Promenaden hem med två kassar på nästan 10kg var (jag vägde faktiskt dem när jag kom hem) har alltså satt sina spår. Så himla on i axlar, skuldror och överarmarna, upp i nacken går det oxå. Usch ja. Så nu anser jag mig ha tränat för resten av månaden ungefär. =P
Sitter faktiskt i köket vid mitt nya köksbord. Så sjukt nöjd! Candy-tröjan på för idag åker jag över till Köpenhamn och jobbar. 13-21 i butiken på Ströget, kika in om ni mot all förmodan leker i Köpenhamn idag.
Nu ringde chefen att han är här om ca 5 minuter. Han ska köra mig till tåget och så ska jag låna hans tågkort. Så får dra på mig jackan och gå ner.
Ha en fin fredag mina vänner, själv tror jag att jag kommer totaldäcka när jag kommer hem ikväll.
Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar