söndag 22 december 2013

Snark

När jag kom hem igår var jag bara så trött! En stor skål risgrynsgröt framför Monster's University blev det. 
Sanna kom och jobbade några timmar med mig igår så att jag kunde springa fram och tillbaka till lagret och fylla på så mycket som möjligt. Vi har faktiskt aldrig jobbat tillsammans innan, vi har däremot haft samma jobb alltid. Så var roligt att få jobba ihop lite. =)
Hade på nya brallorna och nya stövlarna på jobbet igår.
Byxorna är så sköna så det nästan känns som jag glömde ta på mig några och även stövlarna är riktigt sköna. Jeansen är från bikbok och har hög midja och stövlarna från din sko. Supernöjd. Så de åkte på idag igen.
Idag är jag på Emporia 12-18 och imorgon Mobilia 10-15, sen har jag tre dagars julledigt. Ska bli så skönt. =)
Ha en fin fjärde advent mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar