onsdag 11 december 2013

Slut i rutan

Var på Emporia till 20, hann med bussen hemåt redan 20.09. Skönt när stängning går fort. =)
Väl hemma blev det en (läs tre) lussebullar framför datorn. Sen gjorde jag skumtomtefudge och wienernougat som nu gör Mars Krispie treatsen sällskap i kylen. Imorrn ska de skäras upp så att de får plats i en av mina fina kakburkar istället för på brickor som de ligger nu.
Imorrn ska jag tvätta redan 7 på morgonen och sen ska jag vara hos frissan 14.00. Inte klippt mig sen i våras(!) så ska bli skönt att få det gjort igen. Efter frissan åker jag ut till Tygelsjö och njuter av min lediga dag.
Men nu tänkte jag hoppa i säng. Har sorterat tvätten inför imorgon redan så är bara till att dra ner till tvättstugan och sätta igång när jag vaknar.
Nya mysiga pyjamasbyxor från Gina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar