måndag 16 december 2013

Ny vecka, nya tag

Klockan ringde tidigt imorse. Tid hos barnmorskan redan 8 imorse. Usch. Som en zombie. Men fick nytt recept och hämtade ut. Fick även lära mig att har man ätit p-piller i över tio år, ganska exakt tio år för min del, så minskar risken för livmodercancer drastiskt. Häftigt faktiskt. Så p-piller borde få mer credd tycker jag. Och fatta vad bra vi har det som får gå till en barnmorska helst gratis. Tills vi är 21 får vi tjejer gratis p-piller oxå. Klamdiatest kan man beställa hem gratis och få gjort gratis! Ibland glömmer man bort hur bra vi har det faktiskt.

I alla fall. Jag var hemma igen innan 9 och var fortfarande så slut i huvudet att jag somnade om till 12! Skönt. Sen har jag legat och dragit mig i sängen alldeles för länge. Ska hoppa in i duschen nu. Idag jobbar jag 15-20 på mobilia. 

Kommer kanske upp ett recept under dagen idag. Håll utkik. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar