söndag 29 december 2013

Pausar

Mellandagar med lite jobb, lite familjehäng och hjärnan helt i semestermode. Så ber igen ursäkt för att här ekar lite tomt inne. Efter nyår så kommer jag igen. Tills dess får ni nöja er med att jag tittar in ibland.

I fredags och igår jobbade jag 10-20 på Mobilia. Lugnt båda dagarna och igår hade jag även Sanna med mig några timmar. Alltid lite roligare att jobba när man är två.

Igår efter jobb hämtade mamma mig. Åkte med ut till Tygelsjö, käkade och sov sedan över här. Frukosten är nyss intagen tillsammans med syrran och Alex. Pappa är iväg och lillebror och mamma sover än. Jag behöver åka hem till mig och hämta några grejer så ska slänga på mig kläder och sen iväg.
Ikväll kommer farmor och farfar hit på middag oxå. Ska nog baka något litet till ikväll. "Man får ju passa på" (lillebrors nya uttryck som appliceras på ALLT). 

Mitt kakfat fick flytta från köket för att ge plats åt Tassimomaskinen. Så den får agera smyckesställ nu istället.

I sällskap av min älskade poster som väntar på en bra plats att hängas upp och den fina smyckesboxen jag fick för några år sedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar