fredag 13 december 2013

TGIF, eller?

Fredag, helgens första dag. Denna helgen blir full av jobb, på tre olika ställen. Mobilia idag, Emporia imorgon och Strøget på söndag. Blivit mycket jobb, vilket jag bara tycker är roligt. Så länge jag har en ledig dag/vecka så är jag nöjd. På dessa två veckor lyckas jag få ihop 78 timmar och då är inte Danmarks timmarna räknade. För där blir det 14 timmar på dessa två veckorna. Låter så mycket när man säger så, men räknar man inte fulltid som 40-45 timmar/vecka?  Slår man ut mina timmar nu så är det 46 timmar/vecka. Helt ok tycker jag. Plus att ju mer jag jobbar - desto mer lön. ;P
Precis sopat av golven här inne. Så mycket rörelse här inne att det behövs varje dag. Hellre behöva städa ofta för att här är mycket folk än aldrig för att här är dåligt med folk, eller hur? 
Sjukt knasig bild, men den bjuder jag på.

Ha en fin fredag mina vänner. Receptet på wienernougat dyker upp under dagen. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar