tisdag 10 december 2013

Julstök

Jobbade på Mobilia till 15 idag. Fick en leverans och det blev verkligen Tetris med att få in allt bak in i köket eftersom jag inte vet var lagret ligger. I vilket fall som helst så kan jag inte springa bort till lagret eftersom jag är själv i butiken. Men det fick bra, fick plats med allt och hann färdigt nästan hela leveransen innan Tamara kom vid 15. 
Då hoppade jag på bussen mot Emporia. Fick nycklar dit och genomgång på hur jag ska göra imorgon när jag öppnar och stänger. Det ska nog gå bra imorgon. 10-20 på Emporia, ska bli skoj. Sen en snabb titt på Cubus som hade erbjudande på bh's för bara 99 kr. Blev även ett par nya flanellpyjamasbyxor på Gina då mina gamla från H&M är ganska urtvättade.
En runda på Willy's och nu är jag hemma. Ska bara lussebullar och eventuellt börja med lite julgodis oxå, annars sparar jag det till torsdag.
Ska dra ihop lussedegen och sen fixa middag medan det jäser.
Hoppas ni haft en fin tisdag!
Har inte klippt mig sen början av maj och ska äntligen till frisören på torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar