tisdag 3 december 2013

Torrt

Usch. Blir tomt här eftersom jag jobbat 10-20 två dagar i rad. Imorgon blir det på SACOmässan 8.30-16.30.
Så ni får ursäkta, slängt mig i soffan direkt när jag kommit hem båda dagarna. Man blir ganska slut i kroppen efter ett sånt pass, men det är bara skoj. =)
Idag blev det Bazingatröjan.

Igår fick jag finbesök av mor och dotter Sajland och idag kom Hannah, Wege & Moa in. Det som är lite roligare med att jobba i stan, man kan få lite besök av folk kan känner ju. 
Imorgon blir det som sagt SACOmässan. På torsdag hittar ni mig på Mobilia 10-20. Fredag leker jag på Strøget 13-21 och på lördag finns jag på Emporia 13-18. Söndag ledig!
Så skriver när jag kan, men blir nog ganska tomt denna veckan mina vänner.
Hoppas att ni har haft en fin tisdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar