onsdag 25 december 2013

Julklappar

Jag vet inte hur ni är, men att ge julklappar är bland det roligaste jag vet. Guddottern fick en hel nyårsstass med matchande glittrande ballerina (som sedan var på hela kvällen. Kusinen fick flera meter godis - jellybellys, pucker powder och unicorn lollipop. Mamma ett par leopardmönstrade skor. Och så vidare. Alla verkade bli glada i alla fall.
Själv fick jag oxå massa fint.
Fin skål och två söta Maileg grisar.
Fina strössel, tea box, teakopp, kylskåpsmagnet och fina brickor.
Macaronset. Så nu får jag ge mig på att testa macarons oxå.
Grymt mysig filt och en Tassimomaskin med marabouchoklad till. Sen massa fina koppar och tallrikar i Myntheserien. Dem får ni bilder på när jag kommer hem.
Testade en choklad idag efter att jag och lillebror var och såg The Hobbit - The Desolation of Smaug. Vi gillade filmen båda två. =)
Nu sitter vi mest och väntar på att syrran och Alex ska komma hit för julfirande dag två.
Imorgon kör vi sista dagen jul tillsammans med Ekdahlarna. Då har jag köpt massa roligt till julklappsspelet. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar