fredag 20 december 2013

Fredagsmys

Slutade vid 15 och gick då till BikBok. Blev ett par nya jeans. Sen mötte jag upp mamma och vi gick och kollade lite innan hon var tvungen att sticka igen. Blev även ett par stövlar till mig. Bild på dem kan ni få imorgon.
Nu ikväll har jag käkat lite och kollar Jul med Ernst och julkalendern. Blir nog en tidig kväll. I vilket fall som helst så blir det en kväll i soffan med ensammys. Imorgon är jag på Mobilia hela dagen och Sanna kommer några timmar och jobbar med mig.
Idag var pappa här och fixade så att jag har eluttag i hallen! Äntligen! Hur tänker man när man inte gör eluttag i hallen? Nu har jag två stycken till och med. Ett vid spegeln och ett vid dörren till routern som hänger där.
Att en sån liten sak kan betyda så mycket för en vardag. Nu slipper jag dra en förlängningssladd ut till hallen när jag ska föna håret.
Gud, jag gäspar så jag får tårar i ögonen. Tror jag ska ta mig lite godis så att jag piggnar till och sen se någon film. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar