torsdag 19 december 2013

Morgonstund

God morgon torsdag!
Helt galet att det snart är jul!
Idag leker jag på Emporia 10-20. Chefen ska få vara lite ledig - gå på julavslutning och sånt. Själv så jobbar jag på. Emporia är skoj, vilket i och för sig Mobilia oxå är - allt är bättre än Tygelsjö.
Hårfärgen bet inte alls på det mörka, men det ljusa vid rötterna blev i alla fall lite mörkare, så skillnaden är inte så extrem längre. Den blonda slingan i luggen, som faktiskt var naturlig, är numera mörkare oxå. Det blev väl ok, håret. Det är långt, mjukt och jag trivs med det i alla fall.
Frukost i pyjamas och filt. Strax dags att klä på sig. Bussen går vid 9. Hela 45 min tidigare måste jag röra mig hemifrån när jag jobbar på Emporia istället för Mobilia. Knasigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar