torsdag 12 december 2013

Hälsofrukost

Nyttigaste kvinnan någon trycker i sig lussebullar och wienernougat till frukost. Perfekt start på dagen. Två rundor tvätt har redan hunnits med och snart i med den tredje sen är jag klar med det. Skumtomtefudgen jag gjorde igår har inte velat stelna. Beror förmodligen på att jag försökte ändra receptet lite och använda mindre socker och choklad. Men den går att äta ändå. Ska ner på Coop och köpa smörpapper att slå in fudgen i istället så blir det bra. =)
Ska nog slänga ihop lite mer julgodis så här på morgonen när jag ändå bara sitter och väntar på tvätten. Lite Dumle Krispie Treats kanske? Fick ju en massa Rice Krispies över från Mars Krispie Treatsen som ni får recept på idag. Så försöker hitta på något jag kan göra med det. =P
Senare idag får ni recept på Mars Krispie Treats i alla fall, så håll utkik.
Ha en fin torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar