söndag 1 december 2013

Sent lördagsinlägg

Blev inget bloggat alls igår - dåligt av mig.
Nytt halsband och armband hade jag på mig kvällen till ära. Drog ner till studentpuben och förfestade lite där med några vänner. Sen tog vi taxi vidare till Moriskan redan vid 22. Vi ville slippa kön vi visste där skulle bli senare. För senare var där kö långt för i Moriskan, i källaren där garderoben är var där senare fullt med folk som stod i kö. Så vi var väldigt glada att vi var där så tidigt och slapp all den kön.
Konserten var grymt bra. Jag älskar Movits! så är ju klart partisk, men det är helt omöjligt att stå still till deras musik. Dansade så att jag hade träningsvärk när jag vaknade igår. Blev inte så sent, hemma redan vid 2-tiden. Mina knän pallade inte direkt trycker efter allt dansandet, har fortfarande ont i vänstra knät.
Igår blev det jobb 14-22. Sista dagen i butiken. Känns konstigt, men det ska nog gå bra. Ska in och prata med en av min chefer idag och ska få några tider på Mobilia och Emporia. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar