lördag 7 december 2013

Övertid

Blev att jag stannade kvar och jobbade till 19 på Emporia istället för 18. Så grymt mycket folk och så jäkla roligt! Så mycket roligare att jobba när det är fullt ös med massa kunder.
Vet inte riktigt hur nästa vecka ser ut än. Men vet i alla fall att jag kör Emporia 10-20 på onsdag och Strøget 12-18 på söndag. Stefan skulle ringa imorgon om resten av veckan. Troligtvis måndag på Mobilia eftersom Tamara tog helgen. Blir nog bra oavsett.
Var en sväng in på Lagerhaus innan jag åkte till Emporia och köpte hängare. Enkla med dubbelhäftande tejp så att jag kunde sätta upp direkt. Satte upp dem nu när jag kom hem.
Äntligen har jag så att jag kan hänga upp mina kökshanddukar! Den vänstra fick jag av mamma idag, dem andra två är från Ikea.

Hann även in på Zara och köpte en ny vinterjacka idag. Köpte en halsduk till från H&M oxå. Så mysiga båda två. Sjukt nöjd.
Himla mysig krage med fuskfältet oxå. Mys mys!
Nu ska jag baka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar