tisdag 18 mars 2014

Pink!

Whoop whoop! Dagens pass är avklarat! Blev cirkelpass för överkroppen. Har fastnat för det setet då jag verkligen kan känna att kroppen arbetar. Hammer Curlsen är fortfarande oändligt jobbiga, därför tar jag en lägre vikt där.

Selfie efter andra setet
Setet är alltså:
- Dumbbell incline bench press med 5kgs hantlar
hantlar
- Plate front raise med en 5kgs platta
- Dumbbell bent over kickback med 5kgs hantlar
- Dumbbell Hammer Curls med 4kgs hantlar.

Idag körde jag setet 3 ggr, ingen vila mellan övningarna men vila mellan seten.
Selfie när pulsen kommit ner i normalt igen.
Blev mycket rosa i dagens outfit, till och med rosa strumpor. Haha. Märks lite lätt vilken som är min favoritfärg kanske? =P

Förresten blivit inbjuden i en utmaning av Johan. Utmaningen har inte kört igång än men går basically ut på att man samlar poäng till sitt lag genom att träna. Tränar man inte så förlorar ens lag alltså. Kan bli roligt tror jag. Är inte sån som surar och blir arg när jag förlorar, men älskar att vinna. Haha. 
Håller träningskläderna på en stund till och storröjer i lägenheten. Bokat tvättid till imorgon så ska förbereda det oxå. Typ bara träningskläder som ska tvättas...

Btw så är ni mellan 65 och 100 personer som tittar in om dagarna nu. Sjukt häftigt för lilla mig. Tack för att ni kikar in och var inte rädda för att kommentera! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar