torsdag 20 mars 2014

Förberedelse

Pepp pepp pepp! Snart är denna evighetslånga dagen över. Jag tycker verkligen om mitt jobb och tycker om butikerna, men vissa dagar är man bara inte sugen på att jobba. Idag var en sån dag, vilket självklart gör att dagen känns ännu längre. Men nu är det snart slut för dagen. Blir buss hem direkt och sen inom Coop för att handla mjölk.
Ska förberedda morgondagens mat så att jag slipper göra det imorgon bitti och så ska jag nog göra kanelbullar! Vill så gärna äta det på lördag, men ska självklart vara hemmagjorda. Så för att det ska hinnas så måste jag göra dem ikväll.
Imorgon blir det Emporia 10-20 och sen hem till Jesper och Emelie på inflyttningsfest. Nice nice. =)
En Blizzard från Dairy Queen vid Lake Josephine hade ju inte suttit fel just nu. Bild från September 2009, Minnesota.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar