måndag 24 mars 2014

Ekonomiskt

Hemma från jobb, veckohandling gjord och ligger på soffan nu. Tänkte snart dra runt dammsugaren ett varv i lägenheten. Dammsuger toaletten och hallen nästan dagligen för det är där jag borstar håret, tyvärr är jag inte lika flitig med vardagsrummet och köket. >_<
För övrigt gillar jag att veckoplanera utifrån vad jag redan har hemma och vad som finns på erbjudande. Så denna veckan blev veckohandligen på bara 131kr. Och då är ingredienser till torsdagens cupcakes inräknade. Hade redan det mesta jag behövde hemma så var inte så mycket jag behövde komplettera med. Nice när det är så. Ska förbereda veckans matlådor idag oxå. Så långt det går i alla fall. Så att jag slipper stå och börja varje morgon med att laga mat så som jag gjort denna veckan.

Njuter av att se en helt blå himmel utanför fönstret, men hade inte varit helt fel med sol på balkongen just nu heller. Har morgonsol på min balkong så missat solskenet där idag. Hoppas på lika strålande sol på onsdag så att jag hinner sitta lite i solen då. Dags att börja jobba på årets bränna. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar