onsdag 5 mars 2014

Heja mig

Gymmat idag med. Börjar ju definitivt bli en härlig vana detta.
Började med intervaller på löpbandet, 1 min gång, 1 min sprint i 20 min. Härligt sätt att värma upp. Även om jag tar det lugnt för att känna in om mina knän är så glada för löpbandet. Än så länge verkar det inte vara några problem. =)
Sen körde jag:
- Dumbbell incline bench press med 5kgs hantlar
hantlar
- Plate front raise med en 5kgs platta
- Dumbbell bent over kickback med 5kgs hantlar
- Dumbbell Hammer Curls med 5kgs hantlar.
20 repetitioner av varje och körde 4 set. Så alla övningarna 20 ggr var, sen likadant 4 gånger om. Var riktigt tungt sista setet, men pressade mig igenom det. Klicka på namnen på övningarna för att komma till ett litet YouTube-klipp av övningen. 
Hemma nu. Ska hoppa in i duschen och börja förbereda lunchen sen. Blir jobb 15-20 så ska fixa lunch och middagslåda innan dess. 
Ha en fin onsdag mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar