söndag 16 mars 2014

Nystart

Söndag och idag kör jag igång med Bod•ē programmet från Vemma! Whoop whoop. Uppe tidigt för att hinna ner till Coop.
En Cleanse och en Shake så här på morgonen. Chokladshake med lättmjölk, var faktiskt helt ok. Gick enkelt att dricka. Samma kan jag dock inte säga on Cleanse'n. Den var inte äcklig, men svår att få ner. 
Resten av morgonen spenderades med att förberedda dagens matlådor. Det blir:
- keso/gurka/spenat
- tonfiskröra med sallad
- morötter/oliver & Bod•ē burn
- rostbiff med sallad och dressing

Appen ger förslag på måltider, men det är enkelt att byta om där är något man inte vill äta. Jag bytte tex snabbt bort makrill. För usch, nej tack. Haha. ^^

Har en känsla av att det kommer bli många morgnar med förberedelser så här. Men är pumped och redo att köra igång. Kommer uppdatera kontinuerligt och berätta mer om produkterna och appen och vad jag tycker om dem. Är ni intresserade av programmet så maila mig på s.j.adolfsson@gmail.com så ger jag er mer info.

Nu dags att göra mig redo för jobb. Två heldagar kvar, Emporia idag, Mobilia imorgon, sen är jag ledig tisdag. Nice nice. Ha en fin söndag mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar