tisdag 18 mars 2014

1988

Blev nyss inbjuden på en fest med tema "1988". Sjukt ball ändå. Redan en viss hum om vad jag nog ska ha på mig. Får börja leta redan nu, festen är om mindre än en månad. Temafester där alla går all-in är absolut bäst ju. Sara har i alla fall påpekat att hon vill att jag ska slå min outfit på ABC-festen (Anything But Clothes). Men vetifan hur det ska gå till...
Några outfits genom åren.
Mina 21årsfest, toga-tema. Jag och syrran.

Halloween. Katy Perry.

Inspark, Geek-tema. Jag och André.

Alex, Carro, Alex & jag. Pirates Vs Ninjas på Babel.

Linda & jag. Good vs Evil på Babel.

Alex, jag & Diego. Björnbusarna under insparken.

Sist jag var på 80-talsfest. Körde på Madonnastuket då.

Min & Magdas Full Moon födelsedagsfest. Asballt!

Jag och Anna. Halloween. Jag körde på Sugarskull!
Outfiten jag förväntas toppa. Gjorde en kort klänning av godispåsar från jobb. Tog veckor att göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar