söndag 16 mars 2014

Vaknat till liv

Usch. Sovit typ hela dagen. Kom till liv igen strax innan 20 och tänkte äta middag. Måste ju äta. Tog fram matlådan jag hade förberett för jobbet, men nej. Direkt när jag öppnade locket så fick jag kväljningar. Visste dock att något måste jag äta. Så blev det enklaste jag hade hemma, en rostemacka med ost och ett glas O-Boy. Inte alls vad jag borde äta, men mår man bajs och måste äta så funkar detta alldeles utmärkt.
Världens mysigaste fleecetröja från Stormberg och mjuksbyxor är det som gäller här hemma just nu.

Hade tänkt ett avsnitt av någon serie, men ljudet blev alldeles för mycket för mig. Så lägger mig i sängen igen och ser om jag kan koncentrera mig tillräckligt för att läsa lite. Somnar nog snart igen. Ugh, hatar att må dåligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar