onsdag 5 mars 2014

Hjälp!

Ok, så jag vill ändra fokus för denna bloggen lite. Jag har ju kommit igång med träningen och har tagit första steget med maten oxå. Jag känner att jag vill skriva mer om det just nu. "VadharSarahbakat" känns som lite fel namn då. Jag kommer ju fortsätta baka, för jag älskar det och älskar ändå det namnet "VadharSaraHbakat" är ju jag. 
Men funderar på om jag ska byta namn på bloggen och ha "VadharSarahbakat" som en egen kategorisida här inne, så att man ändå kan hitta alla recepten.
Det jag behöver er hjälp med är alltså ett nytt namn. Funderade lite på "VadharSarahtränat" för att ändå hålla fast lite i namnet. Men jag vet inte. "Med Sarah Mot Sommaren" var oxå en tanke jag bollade med. Nu tränar jag ju inte specifikt för sommaren, men vet att många gör det. 
Har du några idéer? Är helt lost och vet inte alls vad jag ska köra på. Vet bara att det inte känns helt rätt att börja blogga om träning och kost på en blogg som ska handla om bakning.
Men kanske bara ska göra det enkelt och byta namn till SarahJAdolfsson.blogspot.com, (bara SarahAdolfsson var upptaget)? Då blir det ändå neutralt, så kan blogga om vad som helst.
Alla idéer välkomnas! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar