tisdag 11 mars 2014

Peppar, peppar

Snart är arbetsdagen slut här. Fick en ny pucker powdermaskin idag.
Redan sålt några stycken. Kom ihopbyggd så gick inte in genom dörren från lastkajen när den stod på pallen. Men vi lyckades lösa det ändå.
Snart dags för stängning, har ändå gått hyfsat snabbt idag. Peppar inför gymmet ikväll. Tänkte testa ett av FitSugars intervallpass på löpbandet. Har dock lite känningar i vänster knä, kommer och går lite. Så tar självklart och känner efter. Orkar liksom inte gå med ont hela dagen imorgon för att jag kör för hårt idag.
Men ska nog ta och köpa ett nytt knästöd, dem två jag hade innan har försvunnit i någon av flyttarna. Skönt att ha så jag kan dra på när det känns. 
Ajja. Snart slutar jag och då blir det buss mot Triangeln och gymtime! Hoppas ser inte är för kallt ute, chansade på skinnjacka imorse så hoppas jag inte fryser ihjäl nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar