måndag 10 mars 2014

Vecka 11

Så kör vi igång vecka 11! Visste ni förresten att det bara är i Sverige vi räknar veckor? Förstår inte varför, det är ju sjukt smidigt! Men å andra sidan är det vissa länder, tex USA, som räknar veckan söndag-lördag, medan vi i Sverige räknar måndag-söndag. Lite avstickare i sann Sarah-anda. (Ibland är jag omöjlig på att hålla mig till ämnet.)
Så förra veckan var inte toppen, men vi kör vidare den veckan - bättre. Börjar dagen idag med jobb 10-15, sen ska jag bort till frissan och boka tid till klippning och slingor.
Som ni ser på denna bilden har jag lite olika nyanser i håret just nu. Utväxt mot det ljusa hållet, mörka toppar och det ni inte ser här är att mitt underhår har ytterligare en rolig nyans. Haha. (Blir iofs lite roligt när håret är flätat.) Vill inte hålla på och färga håret så mycket längre, så ska be henne försöka ljusa upp topparna på något sätt. Enklast tror jag det blir om man lägger slingor i hela håret, så syns inte nyansskillnaderna lika mycket, tror jag. Vi får se vad hon säger, jag litar på Di.
Ska gymma idag med. Whoop whoop. 
Så veckan i jobb blir
Måndag: 10-15
Tisdag: 10-20
Onsdag, 15-20
Torsdag: Ledig
Fredag: 10-20
Lördag: 10-20
Söndag: 10-20
Träning hade jag tänkte mån, ons och tors. Alla andra dagar är bara en bonus.
Nej, ska kliva ur morgonrocken, föna håret och göra mig redo för dagen.
Ha en riktigt fin vecka mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar