onsdag 19 mars 2014

Sockersug

Idag har jag riktigt kolhydrats/sockersug. Helt galet sugen på kanelbullar. För övrigt typ det godaste som finns!
Åh gud vad jag vill ha en nybakad kanelbulle med extra smör just nu! Men ska hålla mig i skinnet och spara det till på lördag då jag har fuskdag. Då blir det kanelbullar och pasta carbonara. Redan planerat. Haha. Sparat ihop mina craving till lördag. Är inte sugen på godis, snacks eller läsk - det är jag typ aldrig. Men bullar och gräddiga pastarätter, det är mina svagheter helt klart. Tror du det är tortyr när det doftar nybakta bullar varenda gång man kommer in på Coop?
Nej usch, ska tänka på annat. Blir ju helt galen av detta. Finns ju massa annat gott som jag faktiskt kan äta just nu! Och lite bröd kan jag äta på fredag redan då det är högkolhydratsdag!
Det bästa som finns
Och absolut bästa sättet att äta dem

Sist blev det snurror, minst lika gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar