lördag 8 mars 2014

Sol!

Alltså det är helt underbart vad lite sol kan göra med ens humör. Speciellt när man inte ska jobba och faktiskt kan se solljuset hela dagen. Om än inifrån lägenheten och slippa kylan.
Jag började med en kopp Tassimo Marabou på balkongen. Sen satt jag bara och blundade och njöt. Fick dra av och sitta i bara t-shirt för det är så varmt på min balkong - helt underbart!
Varit nere och hämtat första omgången klar tvätt, så ska vika och lägga undan nu.
Har i veckan rensat byrån på kläder som inte används. Helt galet vad man samlar på sig. Efter tvätten är undanlagd ska jag gå igenom den högen och se vad som kan skänkas till Frälsningsarmén och vad som bara bör slängas. Ska ge mig på garderoben med alla klänningar oxå, vet att där hänger en del grejer som inte använts på åratal. 

Hoppas ni njuter av solen idag mina vänner. Här står både balkongdörr pch fönster vidöppna pch släpper in härlig vårluft. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar