onsdag 19 mars 2014

Tvätta, tvätta

Var bara en vecka sen jag tvättade sist, men när träningsgarderoben inte är så stor så blir det oftare. Helt klart en anledning att utöka med fler träningskläder - eller?
Fläta jag har sovit med, pyjamas och glasögon. Smått yrvaken. Haha. Men eftersom det är inte är så mycket som ska tvättas så blir det bara två omgångar i maskinerna. Bör vara klar med allt till ca 10. Sen blir det gymmet i nytvättade kläder. Känns alltid så hemskt att ta något direkt ur tvättmaskinen och svettas ner det igen. >_<
Frukosten - en Bod•ē Shake och Cleanse intogs i sällskap av H&M's vårkatalog. Hittade inte jättemycket jag ville ha, men några saker i alla fall. Beställer sällan från katalogen, utan letar upp det i butik istället. Bara deras ballerina jag beställer. Mina svarta sådana behöver jag nya av. 

Nej, lite slösurfa innan första maskinen är klar och ska in i torktumlaren. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar