söndag 30 mars 2014

Söndag

Inte ett enda inlägg blev det igår. Det gick i ett för mig så det hanns inte med helt enkelt. Tog sovmorgon till 07.30. Jag kan tydligen inte sova länge längre... Röjde över lägenheten det sista. Sen cyklade jag upp till stan för att hålla i ett Au Pair informationsmöte vid 12. Var ute i god tid så gick inom Espresso House för en frapino. Njöt av solen en stund. Dök tyvärr bara upp en tjej tillsammans med sin pappa. Så blev lite annan stil på mötet. Körde bara igenom USA delen eftersom hon vill åka dit. Gick bra i alla fall.
Sen gick jag in en vända på stadium som har 25% på allt i butiken just nu. Blev en träningsväskan, tights och en ny topp. Snabbt in på Din Sko där det blev två par ballerina och ett par sneakers.
Hemåt och började förberedda kvällen. Tog tyvärr inte en enda bild under kvällen...
Blev i alla fall edamames pch haricot vertes som förplock, sen taco på sojafärs till huvudrätt och den där "nyttiga" chokladpuddingen med jordgubbar till efterrätt. Och en del vin. Riktigt trevligt hela kvällen. Var så roligt att tjejerna ville komma förbi.
Idag mår jag oförskämt bra, dock lite trött. Blir jobb 10-20. Pepp pepp. Usch. Hade egentligen velat vara ledig söndagar, istället blir det jobb varje söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar