torsdag 27 mars 2014

Fail

Tänkte sovmorgon. Struntade i att ställa klockan. Vaknade halv sju.
Ljusa morgnar uppskattas. Inte riktigt gått upp än. Tänkte dra i mig frukost och sen ner på gymmet. Nu vid sju brukar första ruschen dra igång, därför jag vanligtvis försöker vara där nere halv sju så att jag får löpbandet en stund innan jag kör vidare med vikter istället. För alla konditionsmaskiner är det som är populärast på morgonen. Jag kör ju 20 min uppvärmning där bara och sen styrka. Men jag ser tjejer som står på bandet eller crosstrainern hela timmen jag är nere på gymmet och kör mitt pass. Tycker det kan bli lite tråkigt i längden, men bra att de har disciplin till det.

Hum. Ska nog göra färdigt cupcakesen först. Frosting och dekoration kvar. Sen ner till gymmet. Måste ner till Frälsningsarmén med säckarna kläder oxå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar