måndag 24 mars 2014

Gårdagens pass

Igår tränade jag som sagt bröst, triceps och biceps. Det känner jag speciellt i bröstet idag. Tycker om när det känns dagen efter, då vet jag ju att det tog. Jag har alltså hittat ett 3 veckors program hos Ultra Fitness som jag följer. Gårdagens pass var det sista på första veckan. Som vanligt länkar jag videos med instruktioner.

Chest, Triceps & Biceps
Dumbbell Flat Bench Press, 4 set, 15-20 rep
Dumbbell Incline Bench Press, 3 set, 15-20 rep
Cable Crossover Downwards, 3 set, 15-20 rep
Cable Rope Pushdown, 3 set, 15-20 rep
Dumbbell Seated Overhead Extension, 3 set, 15-20 rep
Cable Single Arm Pushdown, 3 set, 15-20 rep
Cable Straight Bar Curl, 4 set, 15-20 rep
Dumbbell Hammer Curls, 3 set, 15-20 rep
Machine Preacher Curls, 3 set, 15-20 rep

Jag vet inte om jag har skrivit det innan, men jag börjar alltid dessa passen med 20 min på löpbandet. Då kör jag intervaller där - 1 min snabb gång, 1 min löpning.

God morgon från gymmet!

Idag påbörjar jag vecka två i detta programmet och då är det detta cirkelpass för överkroppen som jag kör. Just idag var det 3 set och 20 rep på varje som gällde. Körde 5kg på allt. Hammer Curlsen är fortfarande absolut värst!

Vad har du, eller planerar du att träna idag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar