måndag 24 mars 2014

Fullt upp

Shit. Hade grymt mycket kunder igår på Emporia så hade inte tid att titta in här en enda gång. Hade dessutom glömt fixa några inlägg i förväg. Så sorry att det blev tyst. Som sagt fullt upp igår, blev helknas med mina "mattider" eftersom jag inte hann äta mellan kunderna. Mitt 15.30 mellanmål blev vid 17.00 och min middag som skulle varit 18.30 blev 19.30. Ajja. Jag gick aldrig hungrig och fick i alla fall i mig mat. Men lite stressigt var det, även om det är mycket roligare att jobba sådana dagar.
Igår blev det både osminkat och blött hår på jobbet. Sjukt tacksam över färgade bryn och fransar, syns inte lika mycket hur osminkad man är då. Lite solbränna nu och så har jag flera månader jag knappt behöver smink. Jag älskar smink och att leka med smink, men orkar inte alltid behöva sminka mig varje morgon. Dels för att jag inte tycker det behövs, dels för att jag är lat, men till stor del för att ju mindre jag sminkar mig desto finare håller sig min hud.

Idag blir det i alla fall Mobilia till 15.00, sen ska jag förbereda hela veckan mat tänkte jag. Förutom lördagens då. Har fortfarande inte kommit helt överens med mig själv om vad vi ska äta. Dumt dumt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar