lördag 12 oktober 2013

Sorry

Två dagar med uselt bloggande. Kasst av mig.
I torsdags blev det bara jobb 14-21, sen hem och sova.
Igår startade dagen redan sju med tvättid. Fick tvättat det som behövdes. 12.20 mötte jag upp Robert på puben och gick igenom den för kvällen. Kändes inte lönt att åka hem när vi var klara eftersom jag ändå skulle vara tillbaka 15.00 så hängde kvar och kollade lite Greek på datorn.
Vid 15 började resten av kvällens personal trilla in. Förberede puben & käkade. 17.00 kom de första gästerna. Blev en väldigt lugnt kväll. Allt rullade på riktigt bra med de som jobbade. Alltid så härligt när man kan jobba så bra ihop. Jag hoppas de andra kände samma som mig i alla fall.

Nu är klockan 09.40. Trycker i mig frukost. Vid 12.00 idag ska jag hålla i ett Au Pair informationsmöte helt själv. Är faktiskt nervös, men hoppas att det ska gå bra. Har ju en powerpoint att följa och fina instruktioner till. Sen ska jag mest babbla på och se om de har några frågor. Som jag nämnt innan så är Au Pair lätt det bästa jag gjort så rekommenderar det alltid till de som tvekar.
DD, Kim, jag, Josie & min lillebror.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar