torsdag 31 oktober 2013

Fräscht

Spenderat dagens hittills med att städa. Riktigt ordentligt i badrummet oxå. Känns så härligt när allt är städat och fint hemma. 
Samlade ihop mina adventsljusstakar i fönstret oxå. Just nu står de dock inte med siffrorna inåt så där, utan ser bara ut som 4 block.
Brukar ha två i fönster och två på byrån, men tycker de är fina när de står ihop alla fyra oxå. 
Bjudit över familjen och Ekdahlarna för glöggmingel andra advent, så måste komma ihåg att ta ner mina julsaker innan dess. Funderar oxå på att skaffa en julgran! 
En liten en i en liten korg med en liten ljusslinga bara i detta hörnet istället för min murgröna som snart vissnat helt, trots mina försök att återuppliva den.
Så alltså på pallarna där. Tror det kan bli mysigt, men inte intresserad av en stor julgran. Kanske några minikulor i den. Vi får se. Har faktiskt två juldekorationer som får vara framme året runt.
De två glittriga dödskallarna. Den ena köpte jag själv och den andra fick jag i julklapp av min moster. Hon visste inte ens att jag hade en redan, men lyckades ändå köpa en annan färg än den jag hade. Men gillar de så mycket och för mig känns de inte så juliga så har dem framme hela tiden. =)
Snart dags att hoppa in i duschen för mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar