fredag 4 oktober 2013

Latmask

Jag skäms nästan för att säga det, men
igår lämnade jag inte lägenheten på hela dagen. Jag satt bara i soffan. Varvade avsnitt av Bones med att läsa. Bara njöt av att vara hemma. Åt havregrynsgröt med sirap till frukost, värmde en matlåda från frysen till middag och kvällsfikade med te och honungsmackor. Min enda lediga dag denna veckan så def fick bli riktigt söndagshumör.
Titta vad fint rosa bandet-ljus mamma köpte till mig. <3

Idag blir inte fullt lika stilla. Jobbar 17-22 idag. Först tänkte jag ta mig ur sängen och ner till Coop för lite mjölk. Sen dra över lägenheten med dammsugaren så att jag kan åka till Tygelsjö över helgen med vetskapen om att jag kommer hem till en ren lägenhet på söndagkväll. Att det egentligen inte är värt att dammsuga innan jag borstat håret är en annan femma. Väldigt långt, mörkt hår syns över allt...
Ni ska jag hoppa upp ur sängen och göra något av de timmarna jag har innan jobb.
Ha en fin helg mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar