torsdag 24 oktober 2013

Shopping

Två nya linnen och 4 par örhänge för 37kr!
50kr och 20% kom som sagt sjukt lägligt. Det kombinerat med upptäckten att linnena på barnavdelningen kostar 39kr och finns i strl 170 slutade helt fantastiskt! 
Har fått för mig att jag ska börja använda örhänge igen och pärlor är klassiskt och snyggt. Så köpte fyra storlekar på H&M idag. Sånt pack där man får 4 för 29kr.

När jag kom hem så hade mamma hittat en perfekt klänning åt mig i tidningen.
Så ska förbi Lindex och hoppas på att den är lika fin IRL nästa vecka. Eller så får André hänga med till en butik i Jönköping på jakt efter sen. Som mamma sa, "snygg som den är, men tänk med grova strumpor och en grov kofta". Helt klart en snygg klänning!
Nu jobb 14-21, sen tar jag helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar