tisdag 29 oktober 2013

Höstlov

Lillebror har höstlov denna vecka. Nice, för då kan man ju gå på bio mitt i veckan!
Jag jobbar ju varannan helg och helger överlag har man mycket inplanerat. Så jag slängde snabbt iväg ett sms till lillebror och frågade om vi skulle se den nya Avengersfilmen på bio på torsdag, Thor: The Dark World. Sena visningen vid 21. Så nu är biljetter bokade för mig, lillebror och kusin. Tycker om att ta med lillebror på bio. 
Än bättre var det när han var mindre så man kunde gå och se barnfilmer. Tror det var Ice Age vi gick hela mitt umgänge med min lillebror som anledning. Så typ 6 kids i gymnasieålder och en liten kille. Men min lillebror fick hänga med mig mycket när jag var yngre. Ner till stranden med mina kompisar och annat. Där var jag alltid så tacksam för att mina vänner tyckte så mycket om min lillebror och gillade när han hängde med. Att det gav en anledning att se barnfilmer och bygga sandslott kan nog ha något med det att göra. ;)
Denna dagen kommer jag ihåg. Han åkte med mig in till stan och den enda butiken han ville gå in i var bokaffären, så han fick en bok av mig. =P
Och det blir fortfarande inte så många seriösa bilder på oss två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar