onsdag 2 oktober 2013

Knak

Att hela min krop knakar till emellanåt är sånt jag vant mig vid. Vad jag kan minnas har det nästan alltid varit så. Ett knak i armbågen, nacken, ryggen, knäna eller axlarna. Vardagsmat. Men förstått att det kanske inte helt normalt efter reaktionerna jag får runt om kring. Bröt arm med en kompis (eftersom jag är så macho) och det utbröt halvpanik eftersom folk trodde min arm brutits när den knakade till. Haha. Och där sitter jag och inte fattar vad alla snackar om.
Alla har vi våra saker. Jag knakar. Kom för övrigt att tänka på det eftersom jag lade mig raklång på golvet och hela nedre delen av ryggen knäckte till. Så skönt faktiskt. Kände att jag legat konstigt inatt och det räckte att jag lade mig på golvet för att det skulle fixas till. =P
On Wednesdays we wear pink. Och håret i en vattenfallsfläta.
Nu åker jag mot Excuviancekliniken och får en ansiktsbehandling av Linda! =)
Ha en fin onsdag min vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar