tisdag 29 oktober 2013

Simone

Trots Simones framfart stod min cykel fint kvar på Mobilia. Den hade nog vält under gårdagen, men i så fall har någon vänlig själ ställt upp den igen.
Så cyklade i ilfart hem för att hinna in på Coop och köpa mjölk. Känner mig själv väl nog för att veta att är här inte mjölk hemma till frukost så struntar jag hellre i att äta än att börja morgonen med att gå ner på Coop. Är för övrigt störigt att jobba så sent så att man sällan kan handla efter jobb. Då saknar jag att jag hade ett Hemköp nära både på Triangeln och Värnhem och de hade båda öppet till 23.

Cykeln har jag för övrigt målat själv! Förra sommaren fick jag cykel och färg i födelsedagspresent, resten fick jag kirra själv. Så slipade först hela ramen och klädde med papper. Pallade inte vara så avancerad och skruva av däck och grejer.
Och så här snygg är den nu! Sen sprejade jag ett stort S på korgen oxå. Den ska vara så lätt att känna igen som möjligt alltså. Inte helt perfekt i målningen, men jag gjorde det helt själv och den blev så jäkla bra! =P
Och sen farfar bytte bakdäcket är den helt perfekt, för mig. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar