lördag 5 oktober 2013

Ändrade planer

Man vet att det är något på gång när chefen ringer 10.20 en lördagmorgon. Och jo. Blir jobb i Danmark idag.
Dukade upp ordentlig frukost för mig och killarna. Bullar, oboy, yoghurt och müsli. Ordentlig frukost är viktig när man ska spela match ju.
Så blir Fredrik som får köra killarna till matchen medan jag sticker över till Köpenhamn. Hittade en matlåda i frysen och hade för en gångs skull med arbetströjan ut till Tygelsjö. (Vi behöver inte ha dem i vår lilla butik.)
Precis skickat iväg killarna hem till Gurra G så nu väntar jag bara på att Dana ska komma och hämta mig och köra mig till Hyllie så att jag kan ta tåget över. Så nu hör ni inte av mig mer för resten av dagen förmodligen.
Ha en fin lördag!
Frukostmys

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar