måndag 21 oktober 2013

Inspark

Precis när jag var på väg in till butiken så ringde telefonen. En journalist som ville prata inspark - om det POSITIVA med en inspark! Whoopwhoop. Efter allt det negativa som skrivits så behövs en röst om allt det positiva. Om att det finns insparker som inte handlar om alkohol och förnedring. En sådan inspark som vi har alltså! Så vi snackade lite snabbt, men hon skulle ringa igen imorgon så skulle vi göra intervjun. Får hoppas att jag kan få igenom att inspark är något bra, något som främjar studentlivet.
Jag ångrar inte för en sekund att jag var med på insparken. Inte heller det att jag valt att fortsätta engagera mig i insparken varje år. Insparken är ett perfekt tillfälle att lära känna nya människor. Och utan insparken, hur skulle jag då lärt känna alla dessa underbara människor?
Midsommar hos Wege med Amy, Sajland & Milad.
SHM med Hedis, Finn, Sajland, CK, Milad, lillebror Sajland, Sebbe, Zoph & Pontus. 
Fördrink hos Milad med Malin, Sajland, Mia, Sivervik, Romberg, Elina, CK, Kornelia, Milad, Lotta, Adde & Paupau
Generalsarbete med Sajland & Diego
Österlentripp med Kickan, Linda, Sajland och Scooby som tog bilden.
Valborg i Lund med Haugaard, Wege och tusentals andra.
Pirates Vs Ninjas med Marie, Sajland, Carro och Haugaard.
Halloween med Wege, Ida och Sofie.
Babel med Rafet.
SB med Toft, Magda, André och Linda.

Min inspark gav mig vänner för livet. Vänner som jag aldrig skulle vilja byta bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar