söndag 10 november 2013

Zzz

Efger förra inlägget somnade jag. Stenhårt. 
Skulle bara vila lite i soffan, med mobilen i högsta hugg. Men somnade, med Svea liggande raklång på mig. Jag + en tjockisrottis i soffan alltså. Somnade gjorde vi båda två. Vaknade inte förrän två timmar senare! Trodde bara jag blundat en minut eller så. Två timmar! Helt galet! Sov tydligen för lite inatt. Men 12 kom vi igång igen. Strax efter det kom mamma hem. Fikade lite.
Jag förberedde middag till mig och lillebror, så det är bara att värma sen.
13.50, när jag ska gå in i butiken kommer jag på att nycklarna ligger ju inte i kökslådan som dem brukar. Nej, de ligger ju på Nydala, i handväskan jag hade när jag jobbade i torsdags. 
Tur satt mamma var hemma, så jag tog bilen in och hämtade mina nycklar. Öppnade 14.20. Så nu är det jobb som gäller resten av dagen. Blir så fel när jag har med nycklarna hem till Malmö, är ju inte van vid det. Men ingen stor skada skedd, bara 20 min.
De hade fina vattenflaskor på Myteri i fredags. Ska definitivt dit igen för att äta. De hade mac'n'cheese på menyn ju!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar