tisdag 26 november 2013

Effektivt

Julklappshörnan i Tygelsjö

26/11 och jag är klar med julklapparna! Köpte de två sista, till brorsan och Alex, idag. Så nu är alla klara inför julafton och dagarna efter där. 
Blir med familjen, farmir, farfar och farbrors familj på julafton. Sen kommer syrran och Alex så att vi firar med de på juldagen. Avslutningsvis blir det med Ekdahlarna den 26/12. Och då blir det julklappsspelet! Det har jag i och för sig inte köpt något till än. Så har en grej kvar, sen är jag klar. =)
Jag har aldrig sett julklappar som ett måste och något jobbigt. Jag tycker det är roligt att köpa julklappar. Sen tycker jag mest det är jobbig att behöva vänta ända till jul med att få ge dem. Är likadan med födelsedagspresenter. Är jag nöjd med det jag hittat så vill jag att de ska få presenterna direkt. =P
Nu ska jag snart gå in till jobb. Sista tisdagen här, känns knasigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar