tisdag 19 november 2013

Nödvändigheter

Om det är någon som känner för att köpa en julklapp till mig så är dessa några av sakerna jag hade behövt typ nu. (Och därför får köpa själv egentligen)

Ett nytt cykellås. Det jag har har börjat rosta, på riktigt. Detta är Biltemas egna, men det har fått bäst i test på massa ställen. Hade det på min gamla cykel (den som byggföretaget fraktade bort utan förvarning) och jag gillade det låset.
Cykellampor. De jag har börjat få slut på batteri. Köpta på Kjel & Company och sjukt smidiga eftersom man bara fäster runt dem som typ gummiband. Kunde inte kopiera bilden, men ni hittar dem här.
Verktyg är inget jag behöver akut just nu, men upptäcker ibland att det hade varit sjukt smidigt med en skruvmejsel hemma. Speciellt när jag behöver spänna handtagen på kökslådorna eller liknande. Detta fina lila set kommer från Jula, du hittar det här. Så slipper pappa ta hit sina egna grejer så for tjag behöver hjälp. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar