onsdag 27 november 2013

Hall ✅

Äntligen fått hallen i princip klar!
Mötte pappa på Ikea vid 10.00. In och it på ca 15min.
Hittade två så fina kökshanddukar son definitivt hörde hemma hos mig. Annars en pall, spegel och krokar till hallen.
Eller hur var handdukarna så fina?
Äntligen krokar och en pall i hallen! Krokarna fälls upp och blir platta mot väggen när dem inte används - perfekt. Sen har denna pall äntligen kommit i både svart och vitt. Jag kände att vitt passade bäst i min hall.
Min router kom oxå upp, på vägen ovanför dörren.
Nu ska pappa bara hjälpa mig med att dra ström till först ett uttag vid spegeln och sen ett ovanför dörren till routern.
Nu har jag äntligen en stor spegel, så nu får ni helkroppsbilder på mig istället! Så skönt att ha hallen klar nu oxå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar