tisdag 12 november 2013

Tisdag

God morgon tisdag!
Vaknade 8.30 av att det plingade i mobilen, mail. Sökte en hel del jobb igår så är bekräftelsemail från många av ställena. Något jobb hoppas jag få i alla fall.
Dagen består av jobb. Ska hinna upp till stan en sväng tänkte jag oxå innan dess. 14-21 blir det idag i alla fall. Idag skulle min chef höra av sig om hur det blir på söndag, om jag får ledigt. Hoppas det i alla fall, vankas gåsamiddag hos min farbror ju.

Och vet ni, idag är en speciell dag. Idag är det 30 år sedan mina föräldrar träffades!
Pappa & mamma, Spanien förra sommaren
Och tur är väl det, annars hade ni varken haft mig eller mina syskon. ;) <3
Mamma, lillebror, pappa, gudfar & gudmor på Cypern i somras
Jag är väldigt tacksam för min familj och älskar de alla väldigt mycket. Mina föräldrar får mig att tro på att man kan hitta någon man vill spendera resten av livet med. <3

Ha en fortsatt fin tisdag mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar