söndag 17 november 2013

Gås

Sanna kom och avlöste strax innan 18. Så hoppade rakt in i bilen och körde till min farbror. De hade redan hunnit med förrätt och var inne på gåsen. Så jag åt ikapp, först farfars räkcrepes (fick några med hem), sedan gåsen med alla möjliga tillbehör. Gottgottigottgott!
Min farbror hade även bjudit över min moster och mina kusiner, så var mysigt med hela familjen på plats.
Till efterrätt hade mamma fixat äpplekaka.
Nästan hela min kväll spenderades så här, med Beckis i knät. Lite hängig och förmodligen ögoninflammation, men väldigt mysigt. 
Nu är både mobil och jag själv spritade och tvättade. Jag pillar ju mig i ögonen minst två gånger om dagen eftersom jag har linser så vill absolut inte få någon inflammation. Räcker med att jag fått en inflammation i min navelpiercing för första gången sedan jag gjorde den för tio år sedan. =P
Redan slängt mig i sängen med pyjamas på. Tänkte ta någon avsnitt på netflix innan jag somnar för kvällen. Tänkte försöka hinna iväg och leta garn innan jobb imorgon. Till vad får ni se en annan gång.
Gonatt på er. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar